2009年7月21日星期二

出入息念

當人的思緒太多的時候,睡上便可能睡不著,即所謂的失眠。為解決失眠的問題,部分人會透過運動、聽音樂、浸浴或服用安眠藥來幫助入睡。佛教認為這與心的活動有關,它無法平定至下來所致。要平息心中的思緒,可修習出入息念 (Ānāpānasati),觀察自己的呼吸,把精神集中在呼吸之上。

3 則留言:

  1. 係...就算訓唔著,出入息念會令心境平和,就算只訓好少,第二朝都好精神!

    不過Anapana有好多唔同既流派,我學既係將注意力放在人中呼吸的接觸點上。

    回覆刪除
  2. 師姐係邊度學出入息念?通常我數一陣訓著。

    回覆刪除
  3. 師兄,我依家練習緊既annapanna係在十日內觀禪學的,我自從今年農曆年後,每日早晚各打一個鍾頭坐。

    係,修行真是很難呢,我近來越來越多時會打唔夠一個鍾就起坐,寧願去做任何苦力都唔想打坐....

    回覆刪除